Milers de persones s’han trobat aquesta tarda a Barcelona en resposta a la convocatòria de la comunitat palestina a Catalunya, la coordinadora Amb Palestina al Cor i la Plataforma Aturem la Guerra. S’hi han adherit més de 300 entitats, sindicats, així com els partits polítics del govern català. Han reclamat la fi de la violència contra els palestins de Gaza i demanen a la Generalitat que trenqui relacions comercials amb Israel. Segons els organitzadors, hi havia entre 200.000 i 300.000 persones.
Lluís Llach ha llegit el manifest final a la Plaça de Sant Jaume, demanant la retirada militar israeliana i que el govern trenqui els vincles que manté amb les institucions israelianes.
A més de la manifestació de Barcelona, les protestes s’han fet sentir aquest dissabte des de Figueres a Amposta passant per Tarragona, Torredembarra, Cervera i Sant Llorenç Savall, però també a Palma, València o Elx.
I també milers de persones han omplert aquesta tarda els carrers de França, Itàlia, Dinamarca, Noruega, Suïssa, Grècia, Polònia, Hongria i Bòsnia per protestar contra la massacre de Gaza.
Veure també: Declaración del Partido de la Izquierda Europea sobre Gaza.
rafa hortaleza
10 gener 2009 at 21:17
bona faina compains. Una abraçaza!
(disculpas por el catalan trapacero sólo lo hablo en la intimidad) 🙂
LIBERTAD
10 gener 2009 at 21:57
Como dice Rafa, BUEN TRABAJO. Esperemos que con las miles de voces que se están alzando contra esta barbarie, esto termine de una vez.
Mis feliciataciones atí, angels, por la parte que te toca.
iualhaurintorre
10 gener 2009 at 23:25
Mañana, os tenemos que superar en Madriz;)
Ah! en Málaga 5.000, no esta mal !
ceronegativo
10 gener 2009 at 23:52
Demostremos a los palestinos que no están solos, mostremos a los ocupantes que les pueden apoyar todos los gobiernos y traficantes de armas del mundo, pero que a los pueblos les repugna su masacre
antoine
11 gener 2009 at 12:43
Esta vez, me encantara que Madrid nos supere.Animo, que hoy Madrid y todo el mundo sea un territorio mas de Palestina como ayer lo fue Barcelona y muchos otros lugares del planeta.
hafid
11 gener 2009 at 22:40
ahlan zin dilai