Malgrat la pluja, els virus i bacteris i els embussos de tràfic, avui s’ha celebrat a la UPF la 1a. Jornada de Dempeus per la Salut Pública. Podeu veure el programa en entrades anteriors, i demà ja donarem alguns continguts: de moment, algunes imatges:
En començar, molta pluja i encara poca gent, poc desprès de les 9 del matí, la Clara Valverde i la Cristina Montané parlaven de les desigualtats i les malalties emergents:
poc desprès, en Sergi Estanyol es sumava a la taula:
L’Elena Alvarez ha presentat en Sergi Raventós, especialista en el tema de salut mental:
i la Vanessa Barrachina a la Carme Borrell que ha parlat de politiques per disminuir les desigualtats en salut:
I finalment, l’Àngels Altès, en Toni Barbarà i jo mateixa parlant de crisi, salut i participació, quan ja era la 1 de la tarda:
I una bona panoràmica de la gent Dempeus que ha desafiat els elements!
Moltes gràcies a totes i tots. Sense gent disposada a defensar la salut pública mai no s’hauria pogut assolir una fita com aquesta. Les fotos són el record de la Primera Jornada!… Però en farem moltes més, i seguirem Dempeus, com una manera d’entendre la vida.
Àngels
21 Octubre 2009 at 19:24
Gràcies a tu!
Sempre és un plaer sentir-vos parlar. Ha estat una jornada molt interessant, fan venir ganes de seguir endavant!
Salut i visca DEMPEUS!
Cristina.
21 Octubre 2009 at 20:24
Ha estat molt interessant i a més ens ho hem passat molt bé. Una abraçada per tots!
Clara Valverde
21 Octubre 2009 at 20:49
Angels, tu presentación fue genial. Espero que la cuelgues en tu blog porque es lo mejor que he leído sobre por qué hemos llegado a esta situación. Tu explicación histórica fue clara, concisa e indispensable. Creo que todo ciudadano debería ver tu presentación para entender lo que está ocurriendo, para entender qué es el neoliberalismo.
Felicidades!
Julia
21 Octubre 2009 at 21:04
Yo opino como Clara, creo que ha sido una “Jornada Memorable” y que deberia poder verla mucha gente, cuanta mas, mejor. A ver si asi empezamos a concienciarnos y nos atrevemos a “actuar, denunciar, protestar, etc…”
Muchas gracias a todos los que habeis explicado los temas con palabras “entendibles” para todos.
Ya tengo ganas de que llegue la proxima convocatoria!!
àngels
21 Octubre 2009 at 21:06
Gracias, Clara, i gràcies Cristina i Àngels Altès… Per sort Dempeus és un col.lectiu amb gent tant valuosa com vosaltres. Les felicitacions són compartides: des del començament fins al final ha estat una Jornada de les que valen la pena. L’enhorabona a totes i tots!
Tamara
21 Octubre 2009 at 23:38
Felicitats! Us acompanyava desde casa.
eli claverol
22 Octubre 2009 at 8:31
Molt interessant! I com sempre, un plaer escoltar aquestes veus.